Valborg.

Åh så underbart mysigt och trevligt vi hade det på Valborgsmässoafton.
Min klart bästa valborg någonsin!

Vi var ute i Södra Lundevallen hos Anna,Tobias och Wilmer.
Det var vi och Kristina,Jonny och William som oxå slöt upp.
Det var så trevligt och mysigt.
Vi grillade,tittade på majbrasa och åt jordgubbar. Och sedan blev det mycket surr och mycket skratt åt våra små killar som busade en massa.
Det var bara Sebbe som kunde gå, så han ville ju såklart visa upp vad han kunde.



image60 Grabbarna grus :)

   

Sebbisen kom inte i säng förrän 22.30, han hade inte ens tid att bli trött för att han lekte så mycket.

Det är verkligen så himla roligt att vi kommer så bra överens, de är världens bästa och jag tycker om dem så otroligt mycket!

-

Btw så är jag fortfarande förkyld, och jag har en enorm värk i min vänstra bihåla. ¨

På Måndag ska jag kanske börja jobba heltid, och sedan jobba det över hela sommaren. Ska bli underbart med mer pengar, men mindre underbart att inte ha någon semester. Kanske kan tjata till mig sista veckan i Juli, om jag har tur :)

Har precis visat lägenheten, Tanten som tittade verkade inte särskilt imponerad men hennes svärson verkade dessto mer intresserad. Hon var så liten och söt, en av de sötaste tanter jag sett.

På Tisdag ska vi kolla på ett hus, en aning långt bort, men det låg otroligt fint och hade en vääääldigt stor gård.
Helst vill jag ju bo i Fagervik, men Tobbe har blivit helt såld på Södra Lundevallen nu, så vi lär ju leta vidare tills vi hittar något där. Såg ett superfint hus när vi gick till Majbrasan, I want it!

Nej nu måste jag ta nåt o äta innan jag svimmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0