Min älskade familj.

Helgen har varit underbar! Jag har varit hos mamma och bara tagit det lungt, njutit av livet.

På Fredagen hälsade vi på min kära mormor, och Sebbe valde att bli tröstad av Fanny istället för mig.

Det kändes skumt, att han inte valde mig, sin mamma i första hand. Men å andra sidan bjöd ju Fanny på glass ;)


När vi sedan kom hem, lade sig bubben och sov. Jag mamma o LEE satte oss o tittade på en film och drack ett underbart rödvin.
Efter en stund gick LEE och stoppade in popcorn i micron (som förövrigt är av årgång 1991), och sedan gick han o tog en dusch. Efter en stund kände vi att det luktade bränt, och mycket myyyycket illa. Det visade sig att popcornen brann(!) i micron, det luktade apa i hela huset hela helgen.
Tur att LEE åkte till Riva, samt att jag var där, så han slapp få en massa skäll av morsis :) hah.

På Lördagen gick vi ut o gick i spöregnet, vi gick bakom kullen och ner till Kvissle, där skulle vi handla lite.
Mamma var så extremt förvirrad, sprang iväg o lämnade mej o en sovande Sebbe alldeles ensam. Nu vet jag verkligen var jag fått det ifrån. Lilla söta morsis.
Sedan gick vi till min lilla Farmor, fikade och myste med henne ett tag. Sedan gick vi hem, och åt en underbar middag. Fiskgratäng o blomkålsmos, mumma!!!
Efter det gick vi ut o testade Sebs nya fina gunga, han älskade den (bilder kommer ikväll), skrattade så gott.
Sedan gick vi till mormor, men då var alla på väg till Kyrkogården för det var ju min älskade moppins födelsedag.
Vi åkte oxå dit, det var så fint där.

Tänk att det är gått ett helt år sedan vi hade hans fina 80-års fest, jag saknar honom så mycket.
Han var världens goaste morfar, så otroligt speciell, så fin.

På Söndagen gick vi en sväng runt Hemmanet, så underbart väder och fint. Sedan hälsade  vi på Mormor igen, och sedan åt vi lite middag innan jag skulle hämta Tobbisen.

Han var så fin när han kom gående där, min snygging *Kärlek*


Igår var det Sebbes dopdag, vi tände hans fina ljus, han fick lite glass (kort kommer sedan) och vi kramades lite.

Vad året gått fort, kan knappt förstå det.


Det har verkligen varit en underbar helg, jag är så lycklig över att jag har en sådan underbart fin familj samt släkt.

På Lördag får jag träffa dem alla igen, då min moster Malin fyller...28 år :)


Gotta work nu, bilder kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0