Last day.

Innan allvaret börjar igen.
På måndag börjar jag jobba heltid.
Känns konstigt, men samtidigt väääldigt roligt att komma tillbaka på riktigt. Samt att tjäna mer pengar.
Men samtidigt sorgligt, tiden har gått så fort sedan Sebbe föddes.
Då kändes det som man skulle vara hemma en evighet...

Jag känner mej rätt så less just nu. Jag har just provat alla mina jeans,byxor, kjolar och shorts.
Allting är för stort, känns jättekul att man tappat några kilon men mindre kul att behöva köpa en helt ny garderob när man inte har några pengar :/ Mest ledsen är jag över att mina favvo gå-ut byxor är för stora, de som fick mig att se smala ut :[ Och den super snygga kjolen jag fick av Tobbe i födelsedags present, med hängslen :[

Gotta run, börjar om 12 minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0