Vattkoppor?

Jag fick ett samtal strax innan 12 från dagis. De sa att de misstänkte att Sebbe hade fått vattkoppor.
Så det var bara o dra på sig jackan o gå ut i det underbara vår vädret och hämta honom.

Han har 2 röda prickar på kinden än så länge, får se om det blir något mer eller om det är något annat.
En av fröknarna trodde det var vattkoppor då hennes kids nyss hade haft det.

Så om det nu är vattkoppor lill bubben har så blir vi båda hemma nästa vecka. Han som skulle på Påsk-fest på dagis.

image39

En bild på min ny snaggade älskling, man ser de två röda prickarna på höger sida oxå...

Nu luktar det aceton här, vilket betyder satt det är dags för en tripp till skötbordet ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vilken gullis! Vad BRA att ni klippte honom, han hade alldeles för långt hår förut! Vad betyder bäbis crocs då?? Jag hoppas vi ses till veckan för jag saknar er så!! Puss och kram

2007-03-30 @ 16:16:02
Postat av: Cilla

Åh vilken gullis! Vad BRA att ni klippte honom, han hade alldeles för långt hår förut! Vad betyder bäbis crocs då?? Jag hoppas vi ses till veckan för jag saknar er så!! Puss och kram

2007-03-30 @ 16:16:35
Postat av: Nina

Oj vlken nysnaggad kille! Fiin :-) Fast han ser så stor ut!! Går tiden verkligen såhär fort?

2007-04-01 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0