Changes.

Ja. Jag är så ledsen och känner mej så hemsk.
Jag hatar min kropp. Jag hatar den så himla mycket.

Innan jag blev med Sebbe så var jag så smal o vältränad. Så som jag aldrig varit tidigare.
Och jag hade en perfekt vikt.
Nu har jag en hemsk kropp, en hemsk mage med massa äckligt fett på, men jag väger ändå mindre än innna jag fick Sebbe.
Jag vet ju att man får en annorlunda kropp när man fått barn, men jag trodde aldrig att jag skulle se ut såhär.
Alla andra i min ålder som har fått barn verkar ha gått tillbaka till sin gamla form. Varför är allting så orättvist??!!
-
Jag återkommer med bilder osv från gårdagens ett års kalas. Så mysigt o så roligt.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

*kram*

2007-03-05 @ 18:18:39
URL: http://mimmpan.blogg.se
Postat av: Kussen

Du.. är inte livet liiiite mer orättvist mot oss som inte fått en gullig unge, men som ÄNDÅ har en tjock-kagge att dras med.. ;p

2007-03-06 @ 07:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0