Car problems.

ahhh!!!! Känner mej rätt så irriterad idag.
Ända sedan T's bil inte gick igenom besiktningen har jag sagt ; Du får låna min då jag inte behöver den.
Men de dagar jag behövt den har jag nästan fått böna och be om att ha den.
Idag är det skit väder, och jag vill ha MIN bil.
Nej då har han åkt iväg på ett annat jobb, så jag kan inte få bilen...
Blir så otroligt less, det är MIN BIL.
Och ändå är det jag som måste fråga om lov för att få ha den.

-

Ja ja... På Tisdag om en vecka ska vi å kolla på ett hus. Hoppas det är fint, det var nämligen super billigt.
Och det ligger i Fagervik, där jag verkligen vill bo!!!
Nu ska jag äta frukost/lunch innan jag ska till jobbet, eftersom MIN bil är på villovägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0