.:Åre:.

Helgen vecka 13 ska jag antagligen till Åre med mina jobbar-polare.
Frågade chefen (Tobbe alltså) om jag fick följa med, han var lite skeptisk men sa väl okej tillslut.
Kommer nog bli riktigt roligt!


Party o skidor med goda vänner, en bra kombination.


Men kommer sakna Sebbe suuuper mycket!!!!

-

Har nyss tränat, var skönt. Carro har varit barnvakt, för Tobbe är på Hockey-kväll med Beijer.

Får se hur pass dimmig han är när han kommer hem, brukar oftast vara det när han är ute med Beijer.


Nu hände det något i vardagsrummet, lät som Sebbe rev ner något. Bäst att springa!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

haha jag beijer fester är inte att leka med, har många dåliga(?) erfarenheter från dem

2007-03-13 @ 19:08:29
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0