Underneath my clothes...

Jag blir så ledsen när människor som är smalare än mig yttrar sig om att de är  t j o c k a, att de måste banta.
Hur kul känns det då för en annan, som fortfarande efter allt mitt slit ändå inte fått bort den vidriga mamma magen.
Den hänger där som en stor klump, som bara får mig att må illa. Varför kan den inte bara försvinna ur min åsyn?? när boobsen försvinner innan man ens blinkat, rumpan försvinner därefter och man sjunker in i ansiktet.
Jag vill bara ha bort den, N U helst igår, eller förra veckan.
Var o provade en bikini i går, jag ska aldrig mer visa mig i bikini, no way!
Varför syns det bara på vågen, och inte på min kropp att jag tappat 9 kilo??

Varför är allting så orättvist...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du tappat 9!!?!kilo!? ojojoj.. Det SYNS juh, men 9 kilo.. är det inte nog? Själv står jag stadig som en fura ;)

2007-06-19 @ 14:25:44
Postat av: Eva-Lisa

Hej Mattis!
Du får ge dej till tåls. Det tar ett tag innan kroppen har gått till sig. Vad duktig du har varit:)
Kram Evis

2007-06-19 @ 19:42:01
Postat av: Cilla

Men pillo! Du är ju så smal, nu får du sluta klaga! Om jag ändå kunde gå ner 9 kilo!!!!!!!!!! Fast det e klart, magen är ju inge kul. Jag har nu varit superstrikt i tre veckor och BARA gått ner 3 kilo! Vad orättvist! Varför funkar det inte för mig? Äter jag för mycket tror du? Jag har inte ätit bröd, frukt eller ens choklad eller NÅT på tre veckor! Puh, vad less jag blir. Men tre kilo är bättre än inget antar jag. Ang mamma. Var inte så hård på henne, hon brukar väl alltid hjälpa till och betala för allt?? Kram på dig

2007-06-19 @ 20:04:47
Postat av: Carin

Snälla lilla människa, du är ju jättesmal och din stor mage (som inte jag kan se - fast jag är ju blind men ialla fall!!!!) är ju faktiskt Tobbes fel....... Ha de bra, Carin

2007-06-20 @ 11:22:38
Postat av: Frida

Säger som du sa till mej..Lägg av bruden. Du är inte fet, har aldrig varit och kommer aldrig bli. Lyssna på en som vet! Du är snygg! :]

2007-06-21 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0