Juni.

Tänk att det är den 1 Juni idag. Snart börjar sommaren, jag längtar så mycket tills jag kan gå utomhus o bara njuta av värmen som smeker mina armar. Jag älskar sommaren.

I Onsdags fick vi tillgång till vår nya lägenhet, vi ska få ommålat i alla rum utom vardagsrummet.
Och tur var det, för det såg ut som någon skjutit med ett gevär fyllt med plugg i alla rum.
Det ska bli så härligt att flytta, och att få sol på balkongen hela dagen. Om man nu vågar vara där, är så otroligt högt!
Men nu ska mitt nya liv börja, som den ordningssamma mamman. Det ska bli så fint, och jag ska hålla det så rent.
That's a promise!

Igår var vi på utbildning med jobbet på Bergsåker, det var en Equi-terapeut som klämde o drog i hästarna vi fick se.
Det var rätt häftigt.
Men... Jag kan säga att jag blev vääääldigt rädd för en av hingstarna igår, han var totalt out of his mind.
Jag gömde mej i en av boxarna, bakom Uffe o Christer. pust.

Imorse åkte Pillot hem :[ Alltid lika tråkigt när hon åker, saknar henne redan!!!
Längtar till Gatufesten, vår inflyttningsfest kommer bli grym :)

Idag o igår har Sebbis haft barnvakt, farmor och faster ställer upp som alltid. De är två änglar.
Jag tror inte det förstår hur snälla och underbara de är. Tack för att ni finns girls ;)

På Tisdag-Onsdag åker jag och min älskade på en tripp till Åland, hoppas det kommer bli mysigt.
Men en massa lööööööööööööööve och god mat :]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ordningssamma mamma??????? Men lilla räbban, det är du väl redan!!!!!

2007-06-01 @ 13:42:18
Postat av: Anonym

och dessutom har du väl ett jobb o sköta..... du har nämligen ansvar nu när du är brunett......

2007-06-01 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0