Fifth time around....

Midsommar var för en gångs skull dränkt i solsken.

Det var en underbar sommardag som vi spenderade uppe i pappas mysiga stuga i Specksjön.

Tobbe gjorde en midsommar stång och vi plockade blommor, sedan dansade vi och Sebbe tjöt av skratt :)

Pappa hade byggt en super fin sandlåda till älsklingen som han älskade :)

(Bilder kommer senare då vi är mitt uppe i en flytt...)

**

Natten till midsommardagen började min mage värka, och jag kände mej inte helt okej. På Lördagsmorgonen, bröt min FEMTE omgång magsjuka för detta år ut. Hur stora är oddsen att man får magsjuka fem gånger inom 6 månader?

Som grädde på moset så behövde vi oxå flytta den kvällen, så jag låg där mitt på golvet medans det var fullt med folk överrallt.
Som tur var kände jag mig lite piggare sent på kvällen, så jag kunde hjälpa till lite grann iaf.

Tobbe o Sebbe åkte till mamma o åt, och hon tog även hand om Sebbe ngr timmar så Tobbe kunde greja hemma. Toppen med förräldrar :)
**
Nu är det bara stress stress stress som gäller, kalas om 2 dagar, hur ska vi hinna få till det något sånär?? O baka o allting. Pust...

Måste jobba nu, semester tider, stress på jobbet o stress hemma... När ska man någonsin få vila??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0