The time has come...

nu är den här! Gatufesten. Höjdpunkten of the year.

Det är tur att mina vänner är lika förväntansfulla inför gatufesten som jag är, hur skulle det annars fungera?

Jag vet inte när vi börjar längta, kanske är det redan på Söndagsmorgonen efter Gatufesten? Ja troligtvis.

Vi planerar var vi skall föra, vad vi skall förtära och framförallt vad vi skall ha på oss.


Förra året ringde Jenny till mig på Måndagen, två dagar innan festen började, kl 21 på kvällen med panik i rösten.

-Du MÅSTE komma hit, jag har klädproblem.

höhö så det var bara att pallra sig dit, och hjälpa henne komma fram till vad hon skulle ha på sig kväll för kväll på Gatufesten.


Och Cilla är väl det största freaket av alla, av 20 Gatufester har hon endast missat en. Från början gick hon med sina vänner, men nu har de blivit för gamla för Gatufesten så nu har hon anslutit sig till mitt o Jennys crew, undrar om hon kommer gå med Sebbe när jag o Jenny blir för gammal.

Eller förresten, det kommer aldrig att hända...


I år ser upplägget ut ungefär såhär,

Onsdag; Lugn kväll med familjen på stan.

Torsdag; Party hos Jenny o sedan ner på festen, (ska ta det liiiite lungt då moi skall jobba på Fredag)

Fredag: Party hos Jenny!

Lördag; Inflyttningsfest hos oss, ska bli great! :)

I
går var vi även o handlade på Boa, har aldrig handlat så mkt där, kassören skrattade åt mig när jag fick kvittot...

Tobbe ska oxå ta det lungt på Torsdagen, han ska "bara" dricka 6 öl.

Yeah!!!! Ikväll drar det igång!!!! ÄNTLIGEN!


Kommentarer
Postat av: Jenny

NU är den här :D

2007-07-05 @ 10:18:27
Postat av: Cilla

Yehooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!! Jag är REDAN bakis efter onsdagen......oj oj oj. Hur ska det gå? Ha ha ha ha, vet inte riktigt om jag ska gå med Sebbis när han är i din ålder, men vem vet, he he.

2007-07-05 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0