The chase continues.

Ja vi är fortfarande på jakt efter ett hus.
Ju längre tiden går, ju mer ökar min längtan efter ett hus.
Efter en egen gård att sköta, gräs att klippa, någonstans att trivas, att älska varje minut som man spenderar i sitt hem.
Att tycka det är roligt att inreda, för det är mitt alldeles egna hus.

Vi ska iaf o kolla på ett hus, dock är det nästan 2 veckor tills det är visning så jag får hålla mig till tåls tills dess.
Det hände nåt roligt när jag skulle ringa och boka visningen imorse.
- Hej jag heter Matilda Olsson och jag skulle vilja boka en tid för husvisning.
- Matilda Olsson??!! Hej!!! Det är Nina!!!

Nina är en av mina  vänner, och det var så lustigt att hon jobbade just på den mäklarfirman.
Jag tror att både hon o jag blev rätt så förvånade, kanske mest jag ;) Fick mej ett gott skratt iallafall.

Jag vill verkligen ha ett hus, och har vi tur så passar detta hus oss perfekt. Det är precis det stället jag vill bo, med en tomt närmast skogen. Det är lagom stort, och skulle helt enkelt passa oss perfekt.
Hoppas, hoppas, hoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0