Street festival.

Den är över lika fort som den kom.... Och så fort den är över känns det som att Sundsvall ligger helt öde.
Från att sprudla av liv, så ligger den helt öde i ett äckligt regnväder.

Det har varit en riktigt rolig Gatufest, med mycket härliga förfester med underbara vänner.
Lördagens inflyttnings-förfest, var riktigt lyckad, synd att alla tappar bort varandra när man vandrar till stan bara :/

Det bästa på festen var Europe, helt klart. Jag och Tobbe var helt saliga efter konserten, och konstaterade; att nu behöver vi inte gå på Gatufesten någon mer gång, för bättre än såhär kan det inte bli.
Vilken otrolig känsla när hela torget gungade och sjung till Carrie, och när de avslutade med "The Final Countdown", helt makalöst sjukt bra! Best ever!!!

Nu är Sebbe hos pappsen denna vecka, och jag saknar honom så det gör ont i hela kroppen.
Igår var vi o hälsade på o fick lite pussar, men ikväll ska jag jobba över, så då kommer jag inte träffa honom idag.
SAKNAR!!!!!

Lägger in en fin bild på mig och min underbara bonus-brorsa John, den sjukaste och roligaste mannen på denna jord :]

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0