Snusk-string och sovande hjärtan.

 

Idag när jag gick till jobbet möttes jag av någonting mycket otrevligt.

Alldeles utanför skatteskrapan har någon tydligen haft väldigt bråttom med att få av sig sina underkläder, för där låg nämligen ett par vita använda stringtrosor, inte så fräscht...

--

Hursomhelst det kändes väldigt tungt att gå upp idag, när båda mina killar fick ligga kvar o sova, sedan när Sebbe vaknar får de ligga o gosa tillsammans i sängen, orättvist... snyft.

Och jag får sitta här på Folksam och jobba o jobba.

Ibland hatar jag det här jobbet, pga all falskhet som finns här. Och att folk inte ställer upp för varandra.

Men oftast älskar jag det, och trivs jättebra med jobbet. Och med de arbetskamrater som är riktiga vänner, det är det bästa med jobbet. Att vi oftast skrattar så mycket tillsammans, och att vi alla är så olika, men ändå passar vi så bra ihop :]

Nu ska jag o Hannah snart gå upp o käka lunch, börjar bli hungrig... mums!


Kommentarer
Postat av: Hannah Patricia

Hell yeah, riskakor!

2007-07-18 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0