Semester.

Underbart med semester.
Att få spendera tid tillsammans med sin fina familj.

Det spelar inte så stor roll vad vi gör egentligen, bara vi är tillsammans.

Ikväll har vi alla suttit i Sebbes rum och lekt, vi skrattade tillsammans alla tre, nästan så jag kissade på mig... hö hö.

 På måndag skall vi åka ner till Tobbes farmor o farfar i en vecka.
Förhoppningsvis blir det underbart väder så vi kan njuta av den sommarfina lilla staden Oxelösund.
Åka ner till havet och bara andas in sommaren.

Idag har jag och Tobbe varit tillsammans i 7,5 år, tänk vad tiden flyger iväg.
Jag älskar honom bara mer o mer för var dag som passerar.
Tänk att man kan hitta sin själsfrände på första försöket, medans andra söker hela livet.
Han är min ängel, han är verkligen allt man kan önska sig, och ännu mer därtill.
Jag är så otroligt lyckligt lottad, som har äran att få vara Thorbjörn Gunnvall Nordströms blivande maka.
Och som får vara Sebastian Nils Gunnvalls mamma...
Världens finaste killar, men de finaste personligheterna.

De är mitt liv, de är luften jag andas, marken jag står på, de är vinden som smeker mitt hår en ljummen sommarkväll.  *Älskar er så mycket mina fina killar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0