Quentin.

Ja igår kväll var vi på bio som skrivet, gick på Quentin Tarantinos "Death Proof", en väldigt sjuk men dock mycket bra film, om man gillar QT´s filmer vill säga.
I hans filmer finns alltid det där härligt sjuka med, och han har alltid själv en liiiten roll i sina filmer, en mkt cool kille :)

Snart skall jag gå till jobbet, börjar 0845-17 idag, tråkigt o jobba till 17 på fredagar.
Men sedan får jag träffa min lilla son, han är så go. Igår när jag pratade med honom i telefonen så pussade han på telefonen, då blev mamma riktigt glad :]

När jag vaknar på morgonen har jag alltid lite extra tid på mig, med tanke på att jag oftast brukar ha en bäbis kille som oxå ska göra sig klar, men oxå för att jag känner mig själv så väl.
På kvällen tar jag alltid fram de kläder jag skall ta på mig, men egentligen så spelar det ingen roll. För jag byter ändå alltid om ca 5 ggr innan jag lämnar lägenheten,  sjukt ja... well gotta leave!!

Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Matilda! Jag tycker du är duktig som "bara" byter plagg 5 ggr. Vågar inte tala om hur många gånger jag byter.
Vilken fin bild på dej och Tobbe! Kramar

2007-07-13 @ 09:21:53
Postat av: Moster Malin

Matilda! Jag tycker du är duktig som "bara" byter plagg 5 ggr. Vågar inte tala om hur många gånger jag byter.
Vilken fin bild på dej och Tobbe! Kramar

2007-07-13 @ 09:22:47
Postat av: Moster Malin

Matilda! Tycker att du är jätteduktig som "bara" byter kläder 5 ggr! Du skulle bara veta hur många gånger jag byter!!!! Vilken fin bild på dej och Tobbe! Kramar

2007-07-13 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0