Kärlek i stora lass.

Snart är det slut för dagen, och jag skall få träffa min underbara familj.
Jag och Tobbe skall åka upp till Specksjön o äta, och äntligen "få tillbaka" Sebbe.
Jag har längtat så mycket efter honom, och till att det skall bli Lördagsmorgon.
Det är den underbaraste stunden på veckan, då vi alla tre ligger tillsammans på morgonen och myser o gosar i våran säng.
Jag älskar min lilla familj så enormt mycket, går inte att beskriva med ord, det går inte att ta på och det går inte att förklara.

Nedan, en bild på vår underbara lilla familj, Familjen Nordström-Olsson.


image96

Kommentarer
Postat av: Frida

det är inte taskigt, det är ovanligt! Ser nästan som Girlie! Det är juh coolt:]

2007-07-13 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0