Grattis pappa!

Ikväll ska vi fira min lilla pappa, han fyller 56 år.
Längtar så mycket, för samtidigt får jag träffa min Sebbis. Nästan 2 dagar sedan jag fick hålla honom och snusa i hans lilla bäbis hår, åh så jag längtar.

När jag fyllde år fick jag förresten en resa till London av min underbara syster, längtar tills jag ska åka dit, åh vad jag ska smaska på marinerade oliver och äta en american hot på café uno! Samt handla en massa nice clothes till mig och framför allt Sebbe, uhhh I can hardly wait.

Nu ska jag jobba sista kvarten, och sedan är det; Sebbe time :)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jasså du längtar mer efter Sebbe än pappa? Ah ha ha haaaaaaaaa vad jag skrattade åt Kenneths kommentar om alkoholen som inte var uppfunnen på hans tid! Nu är jag i Bangladesh...öh, weird. Saknar dig, Sebbe, Tobbe och GATUFESTEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss

2007-07-12 @ 19:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0