Nej.

Vissa dagar känns det som det enda ord jag säger till Sebbe. Han vägrar förstå ordets betydelse.
Nej Sebastian.
Men inte lyssnar den lilla ängeln på det inte. Han bara svarar "Da da daaaa", ungefär som ja ja jaaa sluta tjata ;)  Min lilla charmknutte.

Ja så ska man då gå till jobbet igen. Varje dag mår jag dåligt. För att lämna min älskade bäbis hemma.
Och för att jag inte har några kläder. Jag ser fet ut i precis allting!!!!
Fet FETARE FETAST

Nej nu ska jag pussas lite med Sebbe innan jag går...


Kommentarer
Postat av: Kussen

Hej du.. Du börjar ju o slacka när det gäller ditt bloggande! :( Jag sitter här spänd av förväntan varje dag.. Vill ju läsa om ditt liv!

2007-02-01 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0