Min kropp

Det måste allvarligt vara något fel på mej.
Det verkar som att alla andra mammor blir smala på ett ögonblick, medans det nu för mej snart gått ett år. Och jag är fortfarande tjockast av alla.
Tjockast av alla i mamma gruppen. På Babysimmet och Babysången. 
Vad gör jag för fel?
Jag tränar, och har gjort det sedan i Augusti.
Jag äter inte godis o kaffebröd. Iofs är det bara sedan nyår, men ändå.
Jag förstår inte vad jag gör för fel? Som alla andra tycks göra rätt...
Jag kommer nog alltid förbli i min mamma kropp. Jag är fördömd att stanna i den. Förevigt verkar det som...

Idag ska vi ut o träffa polarna. Tänk att alla snart fyller ett år. Helt otroligt.
Tilda,Neo,Wilmer,Sebbe,William o Liv. Det är järngänget det.
Undra hur jag skulle klarat mej utan dem? Det har varit helt underbart att ha dem att prata med. Att dela funderingar och tankar. Och erfarenheter. Vänner för livet, är det nog vad det brukar kallas.

O snart kommer Pillo-Poo hem oxå. Är oklart om hon kommer imorgon eller på Fredag.
Längtar efter henne varje minut hon är borta. Min älskade syster.

Nu ska jag nog ta o äta lite frukost. Och umgås med min lilla ängel. Vi ska fortsätta träna.
Vi har hård-träning varje dag. Snart snart kan vi nog gå :)
Eller kanske inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0