Magen...

Den ställer bara till problem... Onsdag morgon slog en riktigt jobbig mag-sjuka läger i min mage och den höll i sig till igår kväll... Jag har gått ner två kilo. Och känner mej helt slut.
Vad var det då jag hade för slags mag-problem förra veckan? En slags varning på vad som komma skulle kanske...?

Jag fick ringa hem Tobbe från jobbet, eftersom jag tom var för svag för att ta hand om solen. O igår tog min ängel till svägerska hand om Sebbe. Imorse var första gången på TVÅ DAGAR som jag fick hålla Sebbe i min famn.

Tobbe gav mig nämligen strikt förbud att ens sniffa på Sebbe, av rädsla att han skulle bli sjuk. Som jag har saknat honom. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter någonting ( jo kanske när han var i  magen då...), att få se men inte röra.

Åh han var så mjuk imorse, så så mjuk och underbar.

Tobbes mamma och syster är verkligen två änglar. De skulle aldrig tveka att ställa upp. Jag är verkligen lyckligt lottad som träffade en sån underbar man, och att han dessutom har världens underbaraste familj.
Önskar jag kunde ge dem lika mycket tillbaka som de ger mig/oss.


I förmiddags ramlade hjärtat mot akvariebordet och slog ett litet hål på insidan läppen. Eller om han bet där för att han blev rädd. Hursomhelst så började det blöda. Tyckte så synd om honom. Baddade med lite kallt vatten och kramade honom länge lääänge.


Jag har förresten klippt mig. Gjorde det i tisdags. Jag ser ut som en blandning av en tant och en 
dålig kopia av Carolina Gynning. haha.

Nu ska jag kramas med min älskade son en stund. Åh han är så vacker.... Nu har han förresten 10 tänder.
*Kärlek*


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

oj tio tänder är ju stor kille :-)

2007-02-09 @ 16:38:54
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0