Intensiv vecka

Denna vecka har jag inte hunnit sitta här någonting.
För det första så har ju Cilla varit hemma o för det andra så har jag haft någon slags mag-sjuka.
Jobbigt...
Det började i måndags, jag hade fruktansvärt ont i magen hela dagen. Samma sak på tisdagen. O det var inte förrän natten till Onsdag som något hände. Men det var ändå inte en sådan mag-sjuka så man springer fram o tillbaka till badrummet. Utan det var nästan bara en halvis, men jag har mått väldigt illa hela tiden.
Nu har jag inte spytt sedan igår förmiddag. Så nu ska jag gå på jobbet. Jag mår fortfarande inte jätte bra. Men mamma och Tobbe säger att jag måste gå på jobbet ändå.

Ja....Förra helgen var en minst sagt intensiv helg. Birsta med mamma o Cilla. Utgång på kvällen. Middag hos pappa på söndag samt babysim. Helst av allt hade jag på söndagen bara velat varit hemma o vilat.
Jag mådde bra på morgonen men vid 14 tiden slog illamåendet till. O Tobbe han mådde illa mest hela dagen.
Men väl på babysimmet så gick det över.
Får nästan ångest när jag går ut o lämnar Sebastian hemma. Men nu i Lördags träffade jag ju även Isas (från Babysimmet) mamma ute så då vet jag att det oxå är andra mammor som går ut ibland.

Det var meningen att vi skulle gå ut imorgon med mina arbetskompisar. Tobbe vill fortfarande, men jag vill inte alls. Usch vill vara hemma med min lilla familj bara.


Sebbe har haft en tråkig vecka, jag har ju bara legat i soffan så han har fått roat sig själv. Lilla stackaren.

Nu ska jag försöka äta lite blåbärssoppa o vila lite innan jag ska på jobbet. Hur nu det ska gå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0