Dröm huset...

Jag har hittat mitt dröm hus. Det är verkligen helt perfekt. Ligger i ett perfekt område, lagom stort. Stort garage, ingen källare. Ny renoverade fiina badrum. Vi ska åka förbi o titta på det idag, får se om vi ska på visningen. 
Det är bara ett problem, vi har inte råd. snyft...
Önskar jag hade ett fast jobb, då hade det inte varit några problem.....Åh I want it!!!!

I eftermiddag ska vi iväg o titta på hockey, ska bli kul :]

Vi satte upp Sebbes tält förut. Som han fick av oss i födelsedags-present. Så nu har han ett "eget" litet rum i vardagsrummet, där han kan krypa in o leka :]
Han vägrar fortfarande att krypa in i kryp-tunneln vi köpte. Lill fegisen :)

Men han har blivit lite modigare vad gäller att stå upp iaf. Han släpper bordet o mina händer och står en liten stund själv. Men sedan är det som att han upptäcker att "Oj jag står själv" och då blir det lite vingligt.

Åhhhh hur kan man älska någon så mycket???!!! Det värker i mitt hjärta när jag tittar på honom. Min underbara lilla prins!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0