Alla hjärtans dag...

Ja det är idag... Kommer inte bli så mycket firande för oss. Eftersom det är bakning hela kvällen ikväll.
Har iaf beställt blommor så Tobbe kommer nog bli glad :)

Igår var vi ju då hos fotografen. Pust, det var länge sedan jag var så svettig.
Sebbe var en liten bus unge. Vägrade skratta, vägrade sitta still.
O när han skulle ligga naken på en fäll, ja då var det helt omöjligt. O jag sprang efter honom o försökte mitt bästa. Men det gick som det gick.
Kommer troligen att gå tillbaka o ta fler kort, då man skulle välja ut 16 kort samt 2 förstoringar. Och jag hittade inte 16 kort som jag var helt nöjd med.

Ja imorgon är det ju dagen D. Jag hoppas att dagen kommer bli perfekt, så lill hjärtat blir glad.
Vi ska göra en alldeles egen liten tårta till honom, som han kan sitta o kladda med bäst han vill :]

Han har helt ändrat vaknings tid nu på morgonen. Men imorse gjorde det inte särskilt mycket, för han var så otroligt go, och bara myste med mej i sängen nästan en hel timme. Min lilla ängel.

Nu är han sur för att jag sitter här, så det är bäst att pysa ;)

Vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0