Pain

Nu är allting äntligen helt färdigstädat, nu är det endast julpyntningen kvar, skönt.
Jag har så otroligt ont i ryggen, det började i slutet av Augusti, det kommer och går.
Vissa dagar har jag så ont så det känns som jag skall spy, och andra går det ganska bra.
Idag är en extrem dag, har så ont så ooont.

Imorgon är sista dagen innan "jullovet". Ska bli otroligt skönt, är ledig ända fram till den 7 Januari.
Jag känner verkligen att jag behöver vila upp mig, är totalt slutkörd och jag känner att jag verkligen inte orkar längre.

C min hallongrotta, tack för att du finns där för mig. Du är en underbar människa och vän som alltid får mig på bra humör.

Nu ska jag lägga mig ner och vila lite, och sedan ta en lång dusch.

Kommentarer
Postat av: hallongrottan

Matilda min lilla maräng!!! Om allt är klart tills tomten kommer borde vi verkligen fira att vi inte jobbar mer i år och att vi när vi i mitten av januari kommer tillbaka så är du fast anställd...... Ett alternativ är att du dansar på bordet din sista dag som vikarie!!!! Tack för alla goda och mindre goda råd och tips! kram

2007-12-21 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0