Just an ordinary Sunday.

Idag har vi stääääääädaaaat heeeelaaa daaaageeen. Vi har städat sedan klockan 12, med uppehåll endast för Sebbis lunch samt handling och middag.
Ändå har vi inte hunnit med allting som vi tänkt oss....
Hade tänkt dammsuga och torka golvet, samt börja julpynta lite smått, men det hann vi inte med,
Men det är alla små saker som tar lång tid.... men som nu när man sitter här i soffan, så känns det ändå skönt att det är gjort.

Men jag vidhåller fortfarande budskapet från min favorit affär "Housework is evil it must be destroyed".

Alla som känner mig vet nämligen att jag avskyr att städa, jag hittar gärna på en miljon ursäkter för att komma undan städningen. Undrar varför jag inte kunnat ärva lite av min kära mammas städmani?

Well... nu ska vi se en film vi hyrt, och sedan har ännu en vecka i vårt liv nått sitt slut.
Och en ny börjar åter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0