Julen 2007

Det har varit en underbar jul.
Sebastian har varit helt underbar, trots en lång julafton så var han helt underbar och otroligt glad hela tiden.

På Julaftonen var vi först ut på kyrkogården och tände ljus för de tre underbara män som vilar där, Leif,Morfar och Farfar.
Sedan besökte vi traditionsenligt Svartvikskyrka för att därefter besöka min lilla mormor.
Kvällen spenderade vi ute i Fagervik hos Sebbis farmor.

 Julaftonsmorgon med mys i soffan

 Min fina mormor och mosters man Jens

 Sebbis,Jenny,Evve och Fanny

 Mina snygga mostrar Evis o Malin och jag, visst ser vi ut som systrar? ;)

image455
Jag, älsklingen och morsis.

 Min underbara lilla familj

 Svärmors fina hus

    image463
Tomten fick sig en riktig kram utav älsklingen.

 

Juldagen spenderade vi hos pappa, mysig middag och julklappsutdelning.

image466
Jag och min älskade lilla farmor.

   Farmor som läser en bok för Sebbis :)

  Sebbis agerade förste julklapps-utdelare




 <--- De enormt vackra örhängen jag fick av min älskade sambo på julaftonsmorgonen.

Tack min underbara familj och släkt för en fin jul, ni är världens bästa och jag älskar er så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Fadern

Tack underbara barn för en mjuk, god ock energisk julklappsutdelare.

2007-12-26 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0