Jul-panik!

Jag brukade älska julen. När hela släkten samlas, man myser tillsammans och äter god mat.
Nuförtiden känns det bara som att jul är lika med en stor fet klump i magen.
Vart och med vilka skall man vara, så att ingen blir ledsen eller känner sig utanför.
Vad ska man köpa i julklapp, och var ska man få alla de pengarna ifrån.
Hur ska man hinna städa och fixa sitt hem?
Hur ska vi göra för att göra Sebastians jul så underbar och mysig som möjligt?

Det känns som att det är en miljard saker att göra med alldeles för lite tid och pengar.

Tänk vad underbart det var när man var liten, då var julen den bästa tiden på året, man var fylld utav lycka och förväntan.
Det är verkligen så jag vill att Sebastian också ska uppleva julen, och jag ska göra allting för att få den att bli det för honom.

image404

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ja du har rätt gumman! Visst är det jobbigt. Jag får själv ångest för att jag aldrig kan komma hem, men även om jag kom hem så skulle jag ha ångest för jag vill ju fira med allihopa, inte utesluta någon! Man vill ju inte göra någon ledsen ju. Men jag är säker på att Sebbe får det jättehärligt! Puss och kram

2007-12-11 @ 13:55:28
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0