Gingerbread och tejpat öga :)

Idag fick jag kvickt åka från jobbet strax efter 15, de ringde från dagis och berättade att hjärtat fått ett jack alldeles ovanför ögat som var ganska djupt och som eventuellt behövde tejpas. Men att jag inte behövde vara orolig...
Men SJÄLVKLART blir man ju sjukt orolig, så jag skenade upp till Västergatan och hämtade Sebbe.
Han blödde lite från jacket, och det såg nog värre ut än vad det var, men vi åkte ner till VC och fick det tejpat iallafall.

 
Försökte ta en bild på det tejpade jacket, men det syns inte för att det blev så ljust med blixten....

När vi ätit vår middag så bestämde vi oss för att baka pepparkakor och pepparkakshus. För att få lite julkänsla samt att det är Lucia på torsdag. Det var mysigt att hela familjen tillsammans baka pepparkakor, men Sebbis ville helst äta degen och förstöra mina fina pepparkakor :] haha.

        

image416

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vad mysigt med pepparkaksbakning.

2007-12-11 @ 22:18:25
URL: http://mimmpan.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

hmm den förskolan har jag inte sett någon annons på, vet du om tjänsten ligger ute eller om ansökningstiden redan gått ut kanske.. :-) Hoppas såå på att få ett jobb nu innan jul så man slipper oroa sig för vad man ska göra i januari.

2007-12-12 @ 09:58:05
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0