Shopping och Babysim

Igår spenderade vi dagen på stan, shoppade suuuuper fiiiina saker :)
Köpte jackan som jag velat ha så länge, samt 2 klänningar o ett par leggings.

 Klänningen inhandlad på favvo affären Zara, I loooooove it!

 Jackan oxå inhandlad på Zara, Me like!!!

Klänning no 2 hade jag på mig igår på Aveny, så den lägger jag ut en annan gång :)

Vi hade väl ganska trevligt igår, men det var faktiskt rätt lungt för min del, vilket oxå resulterar i att jag mår toppen idag :)

Snart ska vi hämta lill bubben hos min pappa, och åka på BABYSIM!

En myyyyyyckeeeeet efterlängtad kursstart!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grymt snygg jacka!

2007-08-26 @ 19:07:27
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0