Reality is knocking on my door.

Imorgon börjar allvaret på riktigt igen.
Tobbe börjar jobba och min älskade sol skall tillbaka till dagis.
Känns lite sorgligt, att sommaren är över och att det nu bara går mot mörkare tider.
Men samtidigt kan det vara skönt att komma tillbaka till vardagen, så att man kommer tillbaka till sina gamla rutiner och till vardagen.

Det känns ändå på något vis som att denna sommar bara försvunnit, eller som att den aldrig riktigt kom.
Det var några få varma dagar, men de missade jag eftersom jag jobbade då.
Nu ska man gå och längta ett år till, och jag hoppas verkligen att nästa sommar blir en fin sommar.
Och förhoppningsvis kan vi få fyra veckor tillsammans då, istället för de två korta men underbara veckor vi fick i år.

Idag har vi sooovit lääänge jag och Tobbe, ända till 11.00, det var magiiiiskt :)
Sedan åt vi frukost tillsammans och åkte till GN och hämtade Sebbe.
Vi tog sedan en tur till Birsta, handlade lite behövliga dagis kläder till Sebbe.
Jag köpte en dagbok, ankel vikter och hårklämmor.
Vi tog även en sväng in på IKEA och inhandlade en fotölj.

Nu har vi även fixat Sebbes myshörna, vi har satt in den gamla fotöljen i hörnet brevid sängen, lagt dit den fina kudden från LEE med texten "Gud som haver barnen kär", sedan skall vi även sätta upp tavlan från babysången med hela bönen på. Kommer bli så fint :)

Nu ska vi strax sätta oss och kolla på lite CSI, innan det är dax för Tobbes häxnatt.

Ibland kommer små lyckorus över mig, när jag tittar på min "man". Han är så vacker, snygg och underbar, och jag älskar honom så. Min älskade ängel!!!!


Nu ska jag sluta, Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0