Promenad med en god vän.

Ikväll har jag och min "syster" Jenny varit ute och gått. Det var härligt sommar väder, en underbar promenad och mycket prat.
Jenny är verkligen min bästa vän, jag tror inte hon förstår hur mycket hon betyder för mig.
Hon är en sådan fin människa, man kan lita på henne no matter what.
Tack Jenny för att du vill vara min vän, du betyder så otroligt mycket för mig.
**

Under tiden vi var ute o gick hade min underbare man lagat middag, diskat och tvättat.
Han är underbar.

Efter en lång första dag på jobbet efter semestern, var det verkligen vad jag behövde.
Han är en livs levande ängel, min Tobbe.

image146

image147

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!
Hittade hit av en ren slump via en blogg du kommenterat i. Kikade in och kände ju såklart igen er allihopa direkt. Jättemysig blogg! Så roligt att få se Sebbe, storkillen :). Ni är en sån otroligt fin familj, härligt att läsa att ni är så lyckliga - det riktigt strålar om er! Sebbe är en underbar lite kille, så charmig, glad och trygg i sig. En liten person man aldrig glömmer :).
Jag har börjat på en ny förskola nu, trist men sant. Saknar alla på Västerg otroligt mycket och hoppas det kommer fler barn för då får jag komma tillbaka är jag lovad.
Hoppas du tycker det var ok att Sebbes "fröken" var här inne och kikade, kände att jag ville skriva och tala om att jag varit på besök :).
Hoppas allt är bra med er alla tre! Hälsn /Jeanette

2007-08-07 @ 19:27:25
URL: http://vardagsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0