Mys-kväll på Fläsian.

Ikväll har vi varit ute på en liten picknick i det fina vädret på Fläsian, samt spelat en runda minigolf.
Jag var såååååååå nära att vinna, inför 16e banan låg jag 5 slag före, men det slutade med att jag schabblade till det och förlorade med 5 slag istället. skit oxå, jag är en så dålig förlorare!!! ahhhhhh!!!!

Sebbisen var så trött, han och Tobbe hade spenderat ännu en dag på stranden. Lekt, myst, busat och haft det underbart. Jag är så avundsjuk att det gör ont i magen. Jag vill oxå bada o sola o leka i sanden med min lilla boll kille ju!!! Jag håller tummarna för att det skall vara fint väder på Söndag så vi kan åka och bada då...
*Hoppas hoppas*

Nu är det snart läggdags, för imorgon stundar en lång dag med direktregleringar på jobbet.
En massa hundar, katter och hästar som skall få sina veterinärvårdsbesök ersatta.
Jag trivs så bra på jobbet, jag har ALDRIG någonsin en endaste millisekund gruvat mig för att gå dit.
Och kommer förmodligen aldrig att göra heller, I love it!

Och imorgon fyller lilla Olle-bull 19 år, tänk vad tiden går fort... känns som igår som han sprang runt i den där tyg hjälmen, för att inte slå huvudet någonstans, ha ha.

Nej nu är det bedtime, Godnatt sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0