Min älskade Anna-Cecilia.

Imorgon kommer förhoppningsvis min älskade syster Anna-Cecilia hem.
Längtar efter henne så mycket!!!!
Känns som att vi inte alls hann prata sist hon var hemma, då allting var så intensivt med Gatufesten.

Och jag vill att hon ska få träffa Sebbisen, hon är ju ändå hans Fadder....

***
Huset var super charmigt och fint, jag gillade det jättemycket.
Enda kruxet var att det såg ut som att en vattenskada lurade i källaren, och att allting bara var halvhjärtat gjort i huset. Så vi fortsätter leta...

Kommentarer
Postat av: Friday

Lycka till med hus-letandet! Tror nog ni hittar nått bra tillslut! *kram*

2007-08-29 @ 09:07:51
URL: http://friday.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0