Last day.

Och så var den sista dagen på 2007 års semester över. suck.
Känns väldigt tungt, med tanke på den värmebölja som stundar den kommande veckan, samt att Tobbe och Sebbe fortfarande har semester en vecka till.
Att gå tillbaka till själva jobbet gör mig inte så mycket, med tanke på underbara arbetskamrater och att jag har ett roligt jobb, men det är just det att mina pojkar fortfarande har semester. Och att det kommer bli badväder, det som jag önskat mest av allt under min semester, att få åka på stranden med min lilla kille.... suck.

I eftermiddag har vi varit på en tur med M/S medvind. Mycket trevligt, god mat och trevligt sällskap.
Synd att Sebbe inte ville sitta still så länge, och vi kunde ej släppa ner honom på golvet pga trappor o höga trösklar.

Det var en underbar tur runt ändå, runt hela Alnön. Det var underbart väder, ja helt enkel en toppen avslutning på min lilla semester.


image138
Uppklädda inför båtturen.

 Farmor :)

 Alnöbron.

 Vacker stuga på Spikarna.

 Pappa och Farmor.

 Monica och Tobbis.

 Moi.

image145

Och slutligen en bild på min älsklings bubbe Sebastian Nordström.

Nu ska jag sätta mig på Balkongen med min älskade sambo och njuta av de sista ångestfyllda timmarna innan jag ska "Back to reality".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0