Hjärtegos.

Det är jobbigt att lämna Sebbis på morgonen, det känns tyngre än vanligt.
Vet inte om det är för att han haft sommarlov eller att han inte känner igen fröknarna som är där på morgonen.
Men han är väldigt avvaktande, han håller hårt i mig och vill inte släppa.
Det känns jätte jobbigt att lämna honom när han är så mammig på morgonen, han har inte varit så en endaste gång tidigare.
Jag hoppas det blir bättre. För just nu känns det så jobbigt på morgonen, vill inte alls lämna honom.
Min lilla hjärtegos kille.
**

Och jakten på det perfekta huset fortsätter, nästa vecka är det en till visning som skall besökas.
Känns som vi börjar bli proffs på husvisningar snart, det känns nästan som "Husvisnings-crashers" istället för "Wedding crashers". haha.

**

Har tränat ikväll, det känns härligt att komma igång igen, synd bara att man missar så mycket tid med familjen.:[
Höll för övrigt på att bli ner kickad idag på träningen, det var en kille där som verklige hade noll koll på var han kickade någonstans.
Jag var nervös inför hans back-kick, och när han väl gjorde den så kände jag verkligen vinddraget från hans fot.
Lite koll MÅSTE man ha när man kickar, man måste alltid ha koll och kunna kontrollera sina sparkar, det är regel no 1. Som tur var klarade jag mig, men det hade kunnat sluta riktigt illa....

Nu ska jag bege mig till teven för en episod  av mitt favvo program, CSI.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad jobbigt att det känns tungt att lämna Sebbe, förstår att det inte är roligt att inte "hans" fröknar tar emot. Oftast är allt som vanligt snabbt efter lämnandet men jag förstår att man gärna vill se det själv också. Önskar så att jag jobbade där, av flera anledningar! Jag kommer iaf att vara där på onsdagar men inne på Fölet. Men jag kommer absolut att gosa och prata med alla mina "gamla" barn som jag saknar massor! Hoppas det känns bättre snart, kram!

2007-08-20 @ 21:08:10
URL: http://vardagsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0