Gammal eller bara mamma?

I morse när jag gick till jobbet mötte jag en tjej.
Hon hade en tunn tunn tunn klänning, ett par suuuuper tunna leggings och en ännu tunnare kofta.
Själv hade jag jeans, en varm tröja, en tunn halsduk och en jacka. Och ändå frös jag.
Då slog det mig, har jag blivit gammal??? Eller beror det på att jag bara blivit mamma?
Jag drar hellre på mig 2 lager tröjor, än en tunn klänning och en kofta. Jag vill verkligen inte frysa.
Det kanske är en blandning av dem båda, jag vet inte...
Vet bara att jag kände mig riktigt gammal när jag såg den där tjejen imorse.

Ikväll har jag dessutom varit på föräldrarmöte, det var faktiskt rikigt trevligt, men det tror jag inte beror på att jag är gammal, utan helt självklart för att jag är en mamma, som gillar att träffa andra mammor och surra om våra små älsklingar.

Nu ska jag sova, känner mej helt slut, efter en lååång och krävande arbetsdag.
Har dessutom hämtat ACO på flyget ikväll, men det var bara kul.
Önskar jag kunde stannat längre hos mamma, var mysigt med lite girls-talk, det är inte ofta det händer.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du jag är glad att du äntligen är mamma eller kanske gammal, för jag minns när du alltid sprang runt mitt i vintern med typ ingenting på!!!! Burrrrr... Vad gulligt att du skrev så fint om mig :) Puss

2007-08-30 @ 11:01:13
Postat av: Jenny

Gammal

2007-08-30 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0