Första veckan har nått sitt slut.

Nu har jag klarat av första arbetsveckan efter semestern. Den har känts vääääldigt lång, mycket att göra men jag har ändå haft väääldigt roligt. Mina arbetskamrater och jag, har väldigt roligt tillsammans.
Idag skrattade jag tills jag började gråta, sjukare och roligare människor finns inte :)

Igår var vi hos svärmora och Stefan "Siiin" Sundberg och hade en liten grillfest, mycket trevligt.

I eftermiddag har vi varit nere på staden och tittat på "Drak-kampen", men vi stannade inte tills sista loppet så vi vet inte vem som vann. Sebbis hade nämligen lite feber, hade det även igår, han kunden tydligen få det ca 7-10 dgr efter vaccinationen, så det stämmer bra, så synd om lill bubben.

Nu ska vi se säsong 1 av CSI NY.

Nedan, en badbild av hjärtat;

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0