Familjen.

Familjen är det finaste och dyrbaraste man har.
De står alltid vid din sida, oavsett vad som händer.
Ikväll har jag träffat släkten på min mammas sida, då min fina kusin Olle fyllde 19 år.

image148

Här är en bild på min söta lilla mormor, familjens överhuvud. Hon är så fin :)

 Olle, the Birthdayboy.


 Moster Malin.

 Jenny och Sebbe.

 Tre fina grabbar som fikar :)

Man får alltid en sådan prestations ångest när det gäller klädval inför alla träffar med släkten.
Alla är så fina, har så fina kläder, skor, hår, accessoarer osv, så man måste verkligen anstränga sig.
Hur kan alla i min släkt vara så perfekta? Det är verkligen så, vi har en otroligt snygg släkt. :)

Tillsist en bild på min badhunk, Sebbe;

image153


Kommentarer
Postat av: Eva

Måste ju hälsa tillbaka. Hoppas allt är bra :) Själv kämpar man på i värmen :)
K eva

2007-08-09 @ 11:41:08
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0