Drakbåtsfestival.

Är nyss hemkommen från en heldag med drakbåtsfestival :)

 

Tobbe har tävlat, gick väl inte så bra direkt(as always), men alkoholen flödade i deras tält.
Vid 15 tiden pussade jag min febriga och sömniga bubbe hejdå, för han skulle spendera kvällen med faffa.

image155

Kvällen spenderade vi först hos Jenny, som förövrigt var snyggast av alla, och som dessutom INTE var med i "Best in show" höhö

image158

Vissa av kvällens deltagare borde egentligen åkt hem innan förfesten hos Jenny, deras gångstil, balans och sinne var inte direkt på sin topp, men jag fick desto mer att skratta åt :)

Nu ska jag bege mig mot sängen, och försöka få med min min slumrande säl, som ligger brevid mig på soffan ;)


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Massor med häsliga sommarbilder du har!! Vilken stor kille Sebbe är, är ju helt otoligt att de växer och utvecklas så fort!! Kram

2007-08-12 @ 20:26:14
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0