Cilla och Sebbe

Ikväll har C äntligen varit och hälsat på Sebben.

Han fick en super fin bil, och ett coolt linne.

  Han ville gärna ha med sin lilla underbara fot på bilden... :]



Han gillade verkligen C, de satt o kramades och lekte hela tiden, så kul att se :)

 


Hon klarade tillochmed av den omöjliga uppgiften- få honom att iallafall köra den radiostyrda bilen :]


 
**
Det var jättejobbigt att lämna solen imorse. Han grät och tårarna bara rann. Min lilla underbara solstråle.
Var hemskt att lämna honom, jag hatar känslan i magen. Längtar konstant efter honom, min lilla älskade son.
Min livs skatt, han är verkligen anledningen till att jag lever. Han är meningen med mitt liv. Han är "mannen" ;) i mitt liv, min lilla älskade son Sebastian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0