Windy.

Hua vad det blåser idag. Höll på att blåsa bort på väg till och från jobbet.
En sak jag funderade på när jag gick där, och mitt hår verkligen blåste åt alla möjliga håll...
Hur kan det komma sig att alla andras frisyrer inte rör sig ur fläcken, medans då min blåste överallt?
Har de en liter spray i håret, är det jätte skitigt eller är det bara så att de har ett stilla-liggande hår?
Anyhow... så är det orättvist.

Jag känner mej hoppfull idag, jag hoppas hoppas hoppas. Och jag ber till Gud att han ska hjälpa mig.
Vad jag hoppas och ber om, vill jag inte berätta riktigt än. Kanske kommer jag aldrig skriva det heller.
Men jag hoppas hoppas att det skall slå in...


Gotta leave, måste åka o handla, sedan diska, hämta Sebbe o laga food till Tobbe kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0