Weekend.

Äntligen!!! Men denna vecka har ändå gått fort....
Det känns som att man inte hinner träffa Sebbe någonting nu när han är på dagis.
Jag saknar honom så det gör ont, och jag funderar vad han gör, som jag inte får se.


Han vaknade vid 6 imorse, så vi låg o gosade i 40 minuter innan vi gick upp. Tillslut fick jag tvinga honom att ligga kvar, han ville absolut upp o leka :) Men han var så mjuk, varm och luktade så gott.

Jag älskar hans underbara röst, och hans söta skratt.


Han är så otroooligt söt nu när han börjat gå, han ser ut som en lite fyll-gubbe som staplar omkring inne i lägenheten. :)

Jag ska alldeles strax åka o hämta honom, sedan ska jag hem o vika lite tvätt, sedan hämta min käre far, för att sedan visa en lägenhet för en äldre dam.
Eller egentligen vet jag inte hur gammal hon är, men eftersom de gjort om detta till plus område, så antar jag att hon iaf är 55.... Inte för att det är en äldre dam, men ändå. En äldre dam är väl runt 80, och det lät hon inte som när hon ringde igår.

Ja ja... Nu vill jag inte sitta här mer, jag vill hämta min älskling så vi kan pussas hela helgen. Min älskade lilla Sebbis bebbis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0