Tandblekning och skräckfärd.

Igår var det VIP hos Kismet. Hon fyllde 32, nej 23 menar jag :)
Det blev mycket snack om tandblekning, Mr M och diverse möööörka pojkar (det var mest Hannah som snackade om det, samtidigt som hon polerade sin nya mobil frenetiskt ;]). Hur som helst var det inte särskilt rumsrent :)
Vilka otroligt härliga arbetskompisar jag har, de är verkligen det bästa med mitt jobb. De är världens roligaste, sjukaste och snällaste. I looooooove them!

Sedan fick Ausa, Hannah och jag skjuts hem av Carin the freak!!!!! Vilken skräckfärd alltså!
Först åkte vi på en raggar-runda ut till Timrå och skjutsade hem Hannah. Carin är verkligen hetsig när hon kör bil, jag och Ausa var liiiiv rädda. Det var väl okej på motorvägen, men sedan när vi åkte in på någon liten gata så... ja kvinnan har inte mycket till lokalsinne, och gasar som en tok.
Sedan skulle vi skjutsa hem Ausa till Korsta, du kan svänga höger nästa säger Ausa. Då är vi alldeles efter Gärdet, vid den nya rondellen. Och ja... Carin tar verkligen Ausa på orden där och börjar svänga höger, det var bara det att vi inte KOMMIT TILL RONDELLEN ÄNNU!!!! Hon höll allvarligt på att köra rakt ner i det stora sumphålet som är där. Det var inte många millimeter ifrån, jag trodde att jag skulle få en hjärtattack, och Ausa var alldeles svettig.
Puh, det var verkligen en skräckfärd, jag är glad att jag överlevde.

Angående Mr M då... Jag förstår inte hur alla kan vilja sleep around med den mannen???!!! Vad ser de hos honom???!!! Eller förresten, jag vill nog inte veta det. Jag mår illa av att tänka på honom, uhääääeee.

Igår var det verkligen hårt att ha ett nyårslöfte gällande kaffebröd. Kismet hade bakat värsta mumsiga kladdkakan, Daimkakan och en mintkaka. De såg verkligen mumsiga ut, men jag satt där och sörplade på mitt kaffe. Medans alla andra satt och njöt och frestade mej bäst de kunde.

Nu ska jag bege mej till jobbet snart, sista dagen på veckan igen. Tiden går så sjukt fort att man blir mörkrädd.
Och Sebben är så otroligt duktig på att gå nu, han har verkligen mycket roligare på dagis nu, och han är världens sötaste när han går runt i sina nya nike-pjucks :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Test.

2007-04-27 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0