Sleepless in Sundsvall.

Ja det har varit en lååååång natt med  lite sömn inatt.
Sebbisen har vaknat och hostat o snorat och absolut inte velat somna om.
Känner mej rätt så trött, men kan inte sova mer nu...

Sedan så hade vi hyrt The Grudge 2 som vi tittade på igår. Usch jag förstår fortfarande inte VARFÖR vi hyrde den.
Vi såg den första på bio, det var den absolut vidrigaste film jag någonsin sett. Jag har ALDRIG varit så rädd förut.
Men igår var det T som var mest rädd, han satt och rös hela filmen igenom.
Jag tyckte mest att jag såg Kyoko överalllt, i alla fönster och speglar.
Och när det var 4 minuter kvar av filmen så började den hacka, super kul att inte få se slutet.
Det är det värsta, att inte få veta hur den slutar...
Vi är nog rätt dumma som utsätter oss för The Grudge, när vi vet hur rädda vi blir.

Idag ska vi åka ut till Fagervik för hjärtat ska sova där. Vill inte alls lämna honom, men har man lovat så har man.
Han har en jättehemsk hosta idag, min lilla älskling.

Nu ligger de i sängen och myser, mina två favorit killar, mina änglar. Så fina, så underbara.
Och det bästa? De är bara mina :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0