Jag har syndat...

Igår vägde jag mig, jag har tappat 7 kilo på fem veckor. Det känns verkligen super kul.
Så igår innan Babysimmet bestämde jag mig för att synda.
Jag och Tobbe åkte till Skönsmon och åt PIZZA.
Åhhh det var så underbart gott, jag njööööt av måltiden.
Men jag orkade äta upp typ halva pizzan, och sedan mådde jag illa hela kvällen. Så jag ångrade mig en aning, men hur som helst så var det vääääldigt mumsigt. :)


Men det var bara en synd, så nu är det tillbaka till verkligheten igen, så jag kanske kan tappa iaf 3 kilo till, då har jag gått ner 10.


Ikväll ska vi till Wilmer med familj, alla bäbisar och föräldrar ska grilla och mysa ikväll. Ska bli super kul!


Gotta leave.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0