Hoooooooooot.

ahhh jag tror att jag svettas ihjäl. Egentligen ska man duscha efter man klätt på Sebbe och lämnat honom, för man blir så himla svettig.
Och när man kommer hem så är det ju världens varmaste lägenhet, plus att jag är förkyld igen så jag svettas ihjäl.
ahhh jag hatar att svettas.

Ikväll ska vi ha inskolningssamtal, får se hur det går. Både jag o Tobbe är dåliga på sånt där, och när man är förstagångs förälder känns det som man inte fattar någonting av någonting ungefär.
När man lämnar o hämtar känner man sig nästan ivägen, man vet liksom inte riktigt hur man ska bete sig...

Anyway, här är det jag shoppade igår, plus Sebbes nya skor som vi köpte i Söndags, för halva priset. Så fina!

     

Det roligaste med att shoppa byxorna igår, var att jag hade TRE jeans storlekar mindre än innan jag fick Sebbe.
Men jag förstår ändå inte hur man får bort mamma magen???!!! Den är där som en stor klump, och den stör mej.
Jag hatar den och jag mår illa när jag ser den, usch.

Nu ska jag åka till jobbet, klarar inte av att gå ner idag, då kommer jag bara svettas ännu mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0