Happy people have no stories.

Läste det någonstans.

Om jag nu räknas till en av de lyckliga människorna, så är jag hellre a happy girl without lots of stories than a unhappy girl with lots of stories. Yes, thank you!

Ibland känns det som att vissa människor bara har stannat kvar in the past, man undrar hur de en gång kunde vara din bästa vän? Vad man hade gemensamt?

Jag har inte många vänner, men de få vänner jag har, de betyder så mycket för mig.

Sitter och tittar på min älskling, han ligger o sover i vår säng. Han är så sjuk idag min bubbe, åh jag älskar honom så.

På Torsdag kanske jag ska träffa Ninis, ska bli kul, har inte träffat henne på länge. Hon är så söt :)

Jag pratade med C förut, hon undrade om jag skulle ha barn snart.
Åh vad jag skulle vilja det. Jag vill ha en liten Isabelle,eller en liten mini Sebbis till :)
Om jag bara kunde få ett fast jobb, då skulle det inte vara några problem.
Jag vill ha ett vår/sommar barn, född i Maj eller Juli.
Sebbisen skulle bli världens bästa storebror.

Måste avlägsna mig, got stuff to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0