Framsteg :]

Igår var vi ute i Fagervik, vi käkade lite middag och Tobbe fortsatte att laga bilen.
Jag satt o lekte med älsklings bubben min på golvet när han helt plötsligt reser sig upp och börjar gå!
Så duktig, o mamma blev så stolt.
Efter en stund tappade han balansen, o landade på blöjrumpan och utbrast som alltid; Mäh!

hihi han är så sööööt :]
Han reste sig upp totalt två gånger igår, och gick ganska mycket helt själv :)
Så snart är han nog igång på riktigt, min lilla bäbis håller på o bli en liten pojke... Åh jag älskar honom så!
Vad skulle jag göra utan honom, han är min stora skatt *Kärlek*

Nu sitter jag här och skall snart åka till jobbet, ta på mig mitt glada humör och jobba...
Har nyss lämnat Sebbe, han var så trött idag, vaknade inte förrän 07.20...

Han har kommit in i en puss-fas igen, jag älskar när han är inne i sina puss-faser. Min underbara lilla Sebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0