Att längta efter de enklaste saker...

Sjukt hur mycket man kan längta efter de allra enklaste saker. Som man i vanliga fall bara tar för givet.

* Jag längtar efter att få gå en trappa upp och natta mina barn.
* Jag längtar efter att trösta Sebbe eller Alex på natten när de haft en otäck dröm.
* Jag längtar efter att ta på mig skor och ta en promenad.
* Jag längtar efter att stå på mina båda ben och bara njuta av att stå upp.
* Jag längtar efter att DANSA
* Jag längtar efter att få köra bil
* Jag längtar efter att kliva in i duschen och kunna stå upp och duscha.
* Jag TOK LÄNGTAR tills jag kan sova på sidan i min säng på min mans arm.
* Jag längtar tills jag kan springa.
* Jag längtar tills jag kan jobba.
* Jag längtar tills jag kan jaga mina barn runt huset och när jag kan hoppas studsmatta igen.
* Jag längtar tills jag kan laga en mysig fredags middag med min man och njuta av ett glas vin.

Men framför allt längtar jag tills jag är mig själv igen, när jag kan använda mina båda ben och bli MATILDA igen.

Kommentarer
Postat av: Cillis

Gumman, jag förstår att du är FRUSTRERAD minst sagt!! Sånt man bara tar för givet, duscha och sova som man vill. Men hoppas studsmatta.......hm... hur ofta brukade du göra det? Hi hi. Tror det bara är jag i familjen som gillar det. ;) Puss

2012-04-06 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0